Mr.Silver Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Jeg lurer på om man kan kjøpe brukte nøkler å kode om disse slik at de fungerer på min bil? Har desverre kun bare en nøkkel så må kjøpe ny. Men spurte på Bmw i Molde å de regnet med 3000 kr for ny nøkkel Bilde av nøkelen for de som ikke vet hvilke det er snakk om.
en325ic Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 du MÅ kjøpe ny nøkkel oss bmw da denne er ferdig kodet til din bmw! du kan ikke inisiere dissse som du kunne på tiliere modeller..
Mr.Silver Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Men kan kjøpe nøkkel på ebay å de kode nøkelen ? Å betale 3000 kr for en nøkkel blir mere som horribelt!
milhouse Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 jeg tror ikke du kan gjøre det da jeg mener de kommer ferdig fra fabrikken og så er det bare å sette de inn å starte bilen. Kostyer vel også 800kr for å kode bort de andre nøkkelen som kan være lurt med mindre du vet at ingen andre kan ha nøkkelen til bilen din.
Mr.Silver Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 jeg tror ikke du kan gjøre det da jeg mener de kommer ferdig fra fabrikken og så er det bare å sette de inn å starte bilen. Kostyer vel også 800kr for å kode bort de andre nøkkelen som kan være lurt med mindre du vet at ingen andre kan ha nøkkelen til bilen din. Fikk med to når jeg kjøpte bilen, men fruen har lagt den på en lur plass.. Har fortsatt ikke dukket opp, ikke noe vi flyttet ut av leiligheten å inn i huset heller. Så den er litt kjip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå