bjolsen Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 ønsker og kjøpe alpna front til e28 uansett stand!!!
Einar B9 Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Jeg har en i god stand. Original. ...har forøvrig en original Alpina B9 som selges hel eller i deler i tillegg til et LASS med andre gromme E28-deler. Veldig mye nytt... Send pm for prisliste.
bmw518X Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Hei Einar , skal du selge hele bilen din , det er du som har den brune som komm fra vestlandet ikke sant !? Jeg var nemlig nr 2 på lista når du kjøpte den ! Hva skal du ha for den , i hvilken stand !?
Einar B9 Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Det stemmer nok det! Da jeg kjøpte den var den i mildt sagt laber stand. Har påkostet den en formue siden den gang, bl.a: - Rustsveiset begge innerskjermene foran - Totaloverhalt motoren, er nå som ny. Kun gått 3.000 km - Gjort av Oslo Sylinderservice. - ALT i forstilling er nytt - Nye E34 M5 bremser foran og bak - Ny clutch - Alle foringer er nye - Ny bensintank, bensinpumpe og oppheng Listen er uendelig lang over det som er gjort med den. Kort sagt kan jeg vel si at det eneste som ikke er nytt på bilen er karosseriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå