SST Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Lurte på om det er noen som kjenner til brukeren Beemern1.....? Jeg kjøpte noen interiørlister av han for 3 måneder siden (forhåndsbetaling) Har enda ikke fått listene etter massevis av dårlige unnskyldninger fra hans side. Ser han selger en ombygd E34 M5 for tiden......noen andre som har erfaringer med handel av han? Og om noen har telefonnummeret hans, tar jeg VELDIG gjerne imot det på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zxr750r Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 ja har handlet med han,kjøpte to venstre dører og en skjerm av han var ikke fornøyd med kvaliteten på det.tulle hans kommer vel av att han er rød i øya hele tiden på grunn av div røyk tlfnr.er 93260022 hadde slettet det men flaks for deg var det lagret på mitt gamle simkort. ikke gjør butikk med denne mannen og han bor i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Tilhører ei dame i Tolvsrød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Takk for verdifull info! Har selv gjort litt research rundt han og det dukket opp diverse, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Tilhører ei dame i Tolvsrød Dama hans, kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zxr750r Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 heter thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Om det er dama han's vet jeg ikke . Men om du sjekker nummeret på www.1881.no så får du opp et navn , og det var til ei dame på tolvsrød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Noen som vet hvor i Tønsberg denne personen bor hen og evt har fullt navn? Send det gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Har fullt navn på han, ja. Han har ikke adresse i Tønsberg, men tror det var på Sem. Ikke helt sikker, men har det skrevet ned en plass. Hva trenger du navn og adresse til? Du har ikke tenkt å gå hardt til verks, nå...? Har du forresten erfaringer med han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Har hytte i Tønsberg og jeg lurer litt på om dette er en barndomskompis av meg som jeg ikke har snakket med på 7-8 år nå. Derfor jeg lurte. Han er og typen til å ikke gjøre opp for seg så det er på en måte ting som passer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Akkurat. Fyren heter Thomas Lassen. Som sagt så tror jeg han bor på Sem, men jobber visst i Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Da er det ikke han.Men takk uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå