thagen2 Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 dette gjelder en 320i e36. når jeg drar i hendelen kommer det ikke spyleveske. har sjekket dette: - motoren på spylveske tanken er i orden. - sjekka sikring og den er hel. - lodda på ny kontakt på motoren så den har skikkelig kontakt. det kommer ikke strøm fram. kan det være at hendelen i bilen er utslitt? noen som har peil på hva dette kan være? er noe dritt at dette ikke funker når det er så sølete på veiene
todleif Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Kjør spenning direkte på for å sjekke om det virker da.
thagen2 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 ok er helt grønn når det kommer til slike ting. bytta vindusvisker hendelen i dag. men fungerer fremdeles ikke.
benab Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Sjekk om det er en slange som har hoppa av! Jeg hadde samme problemet og feilsøkte i alle vinkler og kanaler helt til jeg plutselig fant ut at det var en slange som hadde hoppa av
thagen2 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 er ikke en slange som har hoppa av. hører ikke motoren når jeg drar i hendelen. motoren er sjekka og skal være i orden. irriterer meg skikkelig dette problemet. sluttet bare plutselig og virke. har jo byttet alt men virker fremdeles ikke.
GOH Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 måler du strøm i kontakten når du drar i hendelen kan jo være brudd i en ledning eller dårlig jord...
thagen2 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 kommer ikke strøm når jeg drar i hendelen. men blir det plutselig dårlig jording eller brudd i en ledning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå