Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her har erfaringer med KMS sitt datasprut, er det brukbart?

Har lenge vurdert å prøve det selv, ettersom det ser veldig brukervennlig ut og sies å kunne kontrollere alt det man trenger å ha kontroll på.

Det er snakk om dette sprutet som gasolin.no forhandler.

Komplett kit for å få full kontroll på innsprøytningen kommer på ca 15 000,-

Er det noen som eventuelt kan anbefale andre sprut i denne prisklassen, som er brukervennlig for en som ikke har mappet datasprut før?

Skrevet

Har ikke selv erfaring med KMS, men veit flere har brukt dette med stort hell. Men skal du ha sprut som er lett og mappe, ville jeg valgt Vi-Pec. Dette er et sprut som er enkelt og mappe. Det er utviklet av en som har vært med og utviklet autronic-sprutene og har alle funksjoner du trenger. Ville selv gått for Vi-Pec V88, da dette har så og si alt..

Skrevet

Vipec V44, dette koster 10500skr

Vipec V88 koster rundt 17000Skr

DTA S60 11.500kr

DTA S80 12.900kr

Electromotive TEC GT 12.500kr

ElectromotiveTec3R 15.900

Autronic SM4 koster 19.900kr

så må du jo ha ledningsnett,triggerjul,sensorer,coiler,tenningsmoduler osv..

Prisene har jeg fått fra Geir Haugen på bjørnstad bil og andreas på ppf.

jeg kommer til å kjøre med Vipec v44, og kommer til å bli bremset på bjørnstad bil. denne har en enkel software som er brukervenlig.

jeg vet ikke hvor mye du satser på hk og slikt, men vipec V44 har blitt mappet til over 1000hk på m50 motor.

Skrevet

jeg bruker haltech, og jeg angrer ikke ett sekund. ALDRI noe tull. eneste jeg ikke får til å funke er turtelleren. men utenom det så har jeg ikke noe negativt å si på det! og koster endel også. jeg har e11v2 versonen. og det kosta meg ca 25-27 000 ferdig i bilen. verdt hver eneste krone syns jeg

Skrevet

Hva skal dere på Kimmit Sport ha for Vi-Pec V88 komplett med ALT som trengs for å styre innsprøytningen og tenningen? Hvis jeg kun vil ha det som trengs for å styre innsprøytningen i første omgang, hva vil dette koste alene?

Hadde vært greit å fått en liten oversikt over hva en slik pakke består av, og hva enkelt komponent vil koste ved kjøp av en slik "pakke".

Takk for alle svar, er ny innenfor dette feltet. :)

Skrevet
Hva skal dere på Kimmit Sport ha for Vi-Pec V88 komplett med ALT som trengs for å styre innsprøytningen og tenningen? Hvis jeg kun vil ha det som trengs for å styre innsprøytningen i første omgang, hva vil dette koste alene?

Hadde vært greit å fått en liten oversikt over hva en slik pakke består av, og hva enkelt komponent vil koste ved kjøp av en slik "pakke".

Takk for alle svar, er ny innenfor dette feltet. :)

Vist du sender en mail til oss på salg@ksr.as får du nokk svar ganske kjapt :) Eg har ikkje priser i hodet, er ikkje mitt felt uansett så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...