Jokke_GTR Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Har en E21 jeg skal kvitte meg med. Er masse deler her,selve karosseriet er ihjælrusta men er masse deler. Står blant annet en 2L rekkesekser i den. ukjent KM tall eller årsmodell. Men starta sist jeg sjekka. JEG BOR PÅ Branderud vn. 61 2015 LEIRSUND lar bildene si resten send gjerne eb SMS eller ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hvor i verden står denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hvor i verden står denne da? Leirsund 10min utenfor lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 selger du løse deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 selger du løse deler? helst ike, men kanksje hva trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Synd å se at disse bilene går i graven Men delene gir vel nytt håp til en annen E21 Digg bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 selger du løse deler? helst ike, men kanksje hva trenger du? En skjerm, frontplaten......+ div, hvordan er interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 selger du løse deler? helst ike, men kanksje hva trenger du? En skjerm, frontplaten......+ div, hvordan er interiøret? nei sånne ting lar jeg nok sitte fast har jo noen stoler og baksete, men er jo litt rensing som må til. Stått ute i flere år vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 er bilen kjørbar? hvor mye for hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 er bilen kjørbar? hvor mye for hele bilen? sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Bilder av interiøret? Kunne trengt baklykteglass, frontlyktene og Kromlistene hvis de er fine.. Men ser ut som dem er lakkert etter bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 bilen er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg