525i1991 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 er det mulig å få ut, eller bare få flytta drivakselen uten at jeg må ut med olja på fordelingskassa? drivakselen ligger i veien for dekselet rundt svinghjulet i nedkant. gjelder akselen fra fordelingskassa og frem til framdiffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 det er egentli mulig, kansje litt olje vill renne ut men. skru løs akselen i diffen og dra den fort og også setter du den bare inn i hullet igjen mens den bare henger ned. ell kansje du har noe anne du kan tette hullet med da, masse papir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 hmm, tenker vi på samme aksling? er ikke noe ledd på drivakselen om det er det du mener:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Skru den løs fra diffen.. Så kan den henge der, eller du drar den ut og fyller litt olje hvis det renner noe ut;) Satser på du skjønner noe av dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 skjønner ja... den er løs fra diffen, problemet er at den "henger" i veien, er ikke noe spess bevegelig heller:P kommer ikke på påfyllingsgreia på fordelingskassa såvidt jeg ser, blir vel til at jeg kapper hele akslingen da jeg selger bilen som RWD sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 tok bare å kappa den, skal skifte rådelager nå. bilen skal jo selges sålell, opplyser bare om alt så får kjøper bare bestemme seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Utrolig kurant og skaffe brukte deler til ix også, vill tro du vill angre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 essa, årne sæ. skal ikke ha bmw igjen så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå