BMW skogn Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Problem med 520 E39 jeg har et problem med at abs slår inn for tidlig, har byttet en hjul sensor + at jeg fikk til meg en brukt abs sentral og byttet den men fortsatt så slår den inn fortidlig , noe andre som har vært borti samme problemet?
Hawk_AA Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Hei du, Ikke det at jeg har det minste peiling på dette her, men av ren nyskjerrighet lurer jeg på: Hvordan merker du om ABS'en kobler inn for tidlig? Hawk
Bonden Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Du kan ha en skadet triggerkrans som abs følern skal avlese signaler fra, denne sitter som en del av hjullageret (denne kan lett skades da man ofte må borre ut abs føler .Stor hjullager slakk eller sensor feilmontert kan gi denne feilen også.
Tuftn Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 støv,spon osv har en tendens til og lage støy til følerene.. og da får du slike symptomer,lagerslakk kan også gjøre det!
Ballder Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Nye dekk foran, og nesten nedslitte bak f.eks. Forskjellig dekk dim. Lik dekk dim, men forskjellig produsenter. Veeeldig myk gummi foran, hard bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå