Infinity Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Ønsker å kjøpe radiator til e30 med vannbeholderen på sidan av radiatoren, samt slanger fra bunn og topp på den.
Infinity Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Ingen som har? Er en slik som på bildet under jeg vil ha.
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg har også til en 500,- lapp + ev frakt. Husker ikke om det var noen slanger på den.
Infinity Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 M3 Yngve: Da tar jeg sikkert din, jobber jo i Sandefjord og bor rett oppi skauen her, så det passer bra:) Sjekker du om du har slangene og? Har bare slangene til den andre radiatoen og beholderen
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 M3 Yngve: Da tar jeg sikkert din, jobber jo i Sandefjord og bor rett oppi skauen her, så det passer bra:) Sjekker du om du har slangene og? Har bare slangene til den andre radiatoen og beholderen Den ligger oss "Spiritus" i Helgeroa, så må hente den en dag. Kan du ikke ringe meg på tlf 90141919.? Så avtaler vi en slag plan.
Infinity Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Bare hent den du så kommer jeg å henter den fortere enn svint;) Har nummeret ditt så det løser seg, må bare ha bilen på stell til fredagen for da ska den på lakkering:D
M3 Yngve Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Bare send ei mld eller noe på 91858007 så fort du har den i hus;) Den er god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå