Gå til innhold

oppussing av felger


gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tok felgene mine til chevellen jeg har,Pussa ner og polerte opp felgbanen med autosol og brukte mothers alu polish tilslutt.Og lakka senteret svart blankt.Men på bakfleger la jeg klarlakk på felgbanen.Det angrer jeg på,Ble så blass i forhold til fram felgen.Sæ æ villa lakka senter svart og hatt banen bare polert uten klarlakk.Men krever jo att du polere over de i ny og ne,Men blir jo bare blankere med tiden av det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt samme tanken selv med å ha klarlakk på kanten , men lakken må lissom ha noe å feste seg i så da blir med engang mattere da man må pusse det litt ned slik at klarlakken får feste så det blir selvfølgelig ikke aktuelt. etter jeg nå blir helt ferdig med the big kit fra gasoline.no så skal jeg på med 2 typer polish fra mequiars som jeg ikke kommer på i farten hva heter. autosolen er grovere enn resultatet til the big kit. det prøvde jeg og den laget "riper"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standox har klarlakk som hefter på polert aluminium.

Du får foresten ikke disse helt blanke på grunn av legeringen som er brukt..

ok. det visste jeg ikke, men legering nevner du...tenker du da på at jeg ikke får mine felger helt blanke som i chrome sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

det går tregt med meg fortida. mye jobbing...men har fått gummien av dekka slik at resten av små pussingen skal bli ferdig iløpet av helga og klar til lakking. så får vi se når stefaren min gidder å lakke de :P

EDIT: må mok til med nye vinterdekk til vintersesongen selv om de var ny til sesongen som var :P....jaja, my wrong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

...Gjett hvem som nettopp har fått felgene på bilen.....? Eg rir ikke den dagen eg saler opp tydeligvis. Ble rett og slett møkk lei hele bilen. Motor som ikke virker skikkelig og ragge rundt en hel sommer på vinterdekk.

Men nå er det ny giv serru hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...