gjeewaytee Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 ahh...det har jeg ikke tenkt på. visste forsovidt ikke at det fantes engang. thnx er de blanke eller matt sort eller kanskje de fåes i begge varianter. kjøpes hos koed eller gs da?
bård Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Orginale er vel sånn mattsvart/silkematt mener jeg. Får sikkert kjøpt hos koed gs også, men de har sikkert uorginale også, så du burde ringe å høre først..
gjeewaytee Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 ok. den er god. noen ide hva 20 bolter kommer til å koste type sorte?
manta-a Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg tok felgene mine til chevellen jeg har,Pussa ner og polerte opp felgbanen med autosol og brukte mothers alu polish tilslutt.Og lakka senteret svart blankt.Men på bakfleger la jeg klarlakk på felgbanen.Det angrer jeg på,Ble så blass i forhold til fram felgen.Sæ æ villa lakka senter svart og hatt banen bare polert uten klarlakk.Men krever jo att du polere over de i ny og ne,Men blir jo bare blankere med tiden av det=)
gjeewaytee Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 har tenkt samme tanken selv med å ha klarlakk på kanten , men lakken må lissom ha noe å feste seg i så da blir med engang mattere da man må pusse det litt ned slik at klarlakken får feste så det blir selvfølgelig ikke aktuelt. etter jeg nå blir helt ferdig med the big kit fra gasoline.no så skal jeg på med 2 typer polish fra mequiars som jeg ikke kommer på i farten hva heter. autosolen er grovere enn resultatet til the big kit. det prøvde jeg og den laget "riper"
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Standox har klarlakk som hefter på polert aluminium. Du får foresten ikke disse helt blanke på grunn av legeringen som er brukt..
gjeewaytee Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Standox har klarlakk som hefter på polert aluminium.Du får foresten ikke disse helt blanke på grunn av legeringen som er brukt.. ok. det visste jeg ikke, men legering nevner du...tenker du da på at jeg ikke får mine felger helt blanke som i chrome sant?
plumbo79 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Litt off topic men jeg lurer på om noen vet hva det vil koste å pulverlakkere felgene samt å rette to av de, hvis jeg tar alt grunnarbeid? Veldig flott hvis noen kan svare.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Ikke like blankt som chrome, eller delte felger med valset felgbane. Men ganske blanke kan de bli.
gjeewaytee Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 det går tregt med meg fortida. mye jobbing...men har fått gummien av dekka slik at resten av små pussingen skal bli ferdig iløpet av helga og klar til lakking. så får vi se når stefaren min gidder å lakke de EDIT: må mok til med nye vinterdekk til vintersesongen selv om de var ny til sesongen som var ....jaja, my wrong
gjeewaytee Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 et skritt til i riktig retning nye senterkopper og hjulbolter toyo proxes R1 ventilhetter m-tech
gjeewaytee Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 da er alt klart til lakk, må bare vente til en helg med noenlunde vær. det ser ikke ut som at det blir neste helg hvertfall
gjeewaytee Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 ...Gjett hvem som nettopp har fått felgene på bilen.....? Eg rir ikke den dagen eg saler opp tydeligvis. Ble rett og slett møkk lei hele bilen. Motor som ikke virker skikkelig og ragge rundt en hel sommer på vinterdekk. Men nå er det ny giv serru hehe
gjeewaytee Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Legger ut noen bilder seinere av det endelige resultatet. Må bare vaske den først ( Bilen altså )
Snusfenrik Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Hehe gleder meg til å se hvordan det ble! Blir bilvask på meg og i dag, kanskje jeg ser deg ute? Voldsomt så skitten bilen blir etter en helg på voss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå