Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

300,-

Kan sjekke stand men er ikke ved delene akkurat for øyeblikket..

Kom an folkens, deler skal unna nå !

Skrevet

Ikkje kjøp av han her, svindlar faen :)

Kjøpte en moped med han som ikkje såg ut i halvmørket engang!

Han sier ting er strøkent og fint men så er det masse feil slik han skal tene mest penger!!

Ville berre si det, kansje har har skjerpa seg men ville ikkje handla med han..

Skrevet

Hei igjen pirelli..

Får å være helt ærlig så sitter jeg fortsatt og føler at det er du som har svindlet meg..

Mopeden var i den standen som bilder og annonsen tilsa...

Og du er fortsatt skyldig meg penger..

Jeg har handlet med et lass av folk i mopedtiden og fikset x antall motorer for folk.. Og du skal se lenge etter folk som er missfornøyd og du er vel den eneste som noen gang har anklaget meg for svindler.

Her er forresten salgsannonsen til den mopeden som ikke så ut i månelys

Hvis du har lyst til å snakke mer kan du gjerne sende en PM ;)

Skrevet
pris på komplett speedometer vis du har det? pris?

Har et men er rett og slett ikke sikker på om alt funker på det da det kommer fra en delebil som ikke har vært startet..

100,- ?

Bmwe30coupe: Desverre solgt.

Bjarte87: Går utifra det er baklyktene ? Isåfall høres det greit ut det..

Sender deg en PM.

Skrevet
Hei igjen pirelli..

Får å være helt ærlig så sitter jeg fortsatt og føler at det er du som har svindlet meg..

Jeg har handlet med et lass av folk i mopedtiden og fikset x antall motorer for folk.. Og du skal se lenge etter folk som er missfornøyd og du er vel den eneste som noen gang har anklaget meg for svindler.

Haha, nei vil helst snakke om det her slik alle folk får sjå til en idiot du e...

Så får jeg jo rota litt i posten din også !

"Mopeden var i den standen som bilder og annonsen tilsa..."

Når faren min var og henta mopeden i Ålesund lurte han på om jeg hadde kjøpt mopeden i fylla...

-Verken bremsetlyset eller baklyset funket,

-Tenningslåsen var teipet fast og klikka noen veker senere(Såg du ville kjøpe en tenningslås på mopedportalen, hmm merkelig?)

-Clutch holdaren var knekt

-Ramma var lakka uten og pusse ned gammal lakk, bynte å flakke av lakk noen måneder senere

-Bakskjerm holdaren mangla

-Rillene til radiatoren mangla

-Bakerste motor festet fra sving til motor mangla

-Framskjermen var festa med en skru

-Showa demparane var slappe, kunne trykke demparene helt ned uten noe makt! Hadde den på Mc-deler og måtte ha nye dempare fordi dei var fucka.

Dette sa du INGENTING om, stolte på dine ord og tok sjangsen uten og ha sett mopeden IRL. Hvor har du at jeg skylder deg penger..Jevla kuk! Betalte 10 TUSEN jeg!! Du sa du ikkje hadde tida og få skilt på den, men det er bare bullshit...Det var vell helder at den ikkje gjekk gjennom kontroll uten og koste på den MASSE penger. Eneste positive med mopeden var den var nyoverhalt og det fylgte med tp sylinder, men har egentlig ikkje bilder eller noe på at du virkelig har overhalt den så var vell bullshit det også...

Skrevet
Hei igjen pirelli..

Haha, nei vil helst snakke om det her slik alle folk får sjå til en idiot du e...

Så får jeg jo rota litt i posten din også !

"Mopeden var i den standen som bilder og annonsen tilsa..."

Når faren min var og henta mopeden i Ålesund lurte han på om jeg hadde kjøpt mopeden i fylla...

-Verken bremsetlyset eller baklyset funket,

-Tenningslåsen var teipet fast og klikka noen veker senere(Såg du ville kjøpe en tenningslås på mopedportalen, hmm merkelig?)

-Clutch holdaren var knekt

-Ramma var lakka uten og pusse ned gammal lakk, bynte å flakke av lakk noen måneder senere

-Bakskjerm holdaren mangla

-Rillene til radiatoren mangla

-Bakerste motor festet fra sving til motor mangla

-Framskjermen var festa med en skru

-Showa demparane var slappe, kunne trykke demparene helt ned uten noe makt! Hadde den på Mc-deler og måtte ha nye dempare fordi dei var fucka.

Dette sa du INGENTING om, stolte på dine ord og tok sjangsen uten og ha sett mopeden IRL. Hvor har du at jeg skylder deg penger..Jevla kuk! Betalte 10 TUSEN jeg!! Du sa du ikkje hadde tida og få skilt på den, men det er bare bullshit...Det var vell helder at den ikkje gjekk gjennom kontroll uten og koste på den MASSE penger. Eneste positive med mopeden var den var nyoverhalt og det fylgte med tp sylinder, men har egentlig ikkje bilder eller noe på at du virkelig har overhalt den så var vell bullshit det også...

Jeg har aldri løyet til deg !

Ja du har betalt for sykkelen, men ikke for frakten som avtalt..

Det er jo flere feil du ramser opp her som jeg aldri har hørt noe om en

gang..

For å ta listen da:

-Bak og bremselys funket da jeg prøvde det etter å ha satt sammen mopeden. Såvidt jeg viste funket det...

-Ja jeg prøvde å få tak i en ny tenningslås. Men var ingen å få tak i så prøvde å reparere den gamle (var brukt både lim og tape) og det så ut til å funke utmerket. At den ikke funket har jeg ikke hørt noe om før nå da..

-Clutchholderen var hel når sykkelen ble sendt. Men den ble strengt tatt sendt over halve norge da.. Transportskade ?

-At bakskjermholderen manglet er mulig, jeg hadde ikke hatt sånn sykkel før og da har den manglet før jeg fikk den. Viste ikke at det skulle være det engang. Kan ikke huske å ha hørt noe om det heller.

-Samme gjelder igrunnen rillene til radiatoren..

-Motorfestet sa jeg vel ifra om da, du skulle jo lage et..

-At forskjermen bare var festet med en skru kommer vel av at den har blitt prøvemontert også glemt å sitte i resten av skruene.. Vil ikke akkurat kalle det å svindle. Skal heller få et par skruer hvis du vil ha det.

-At demperene var slappe vet jeg ikke noe om da jeg ikke har peiling på dempere.. Er kanskje en dårlig unnskyldning men vet man ikke noe så er det virkelig vanskelig å si ifra..

Synes det er synd at du føler deg svindlet og det har virkelig ikke vært mine intensjoner..

Dog føler jeg ikke jeg er skyldig deg noe da du ikke betalte pengene for frakten og virket som du fant deg til rette med det så saken har vært ute av mine tanker. Men siden du nå skal begynne å kalle meg for en svindler overalt er den jo tydeligvis ikke det...

Så som jeg foreslo hvis du har lyst til å snakke mer er det bare å sende en PM ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvis noen trenger bakluke eller dører er det bare å komme og hente...

Det som ikke er borte til neste helg blir bosset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...