heltn Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hørte rykter om dette her en gang, at eldre biler blir ikkje kontroler for støynivår av eksos, stemmer dette? evt hvilke modell? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Eldre modeller blir ikke kontrollert for noe. De er nemlig fritatt for Eu-kontrollen. Jeg er ganske sikker på at min blir kontrollert for støynivå (1974-modell), men kun på tomgang. Tar jeg ikke feil så tror jeg loven som min bil kontrolleres etter kom i 1972 eller 1973. Biler før dette blir ikke testet for avgasser og det kan være det samme gjelder for lydnivået. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 tenkte mer på 85 modell, men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Dessuten kan det nevnes at diverse bygdeorginaler ser det på som sin oppgave å kontrollere lydnivået på eldre biler og. Dette gjøres ved hjelp av poteter og hva annet de måtte ha for hånden. Noe jeg har erfart på den ergelige måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Dessuten kan det nevnes at diverse bygdeorginaler ser det på som sin oppgave å kontrollere lydnivået på eldre biler og. Dette gjøres ved hjelp av poteter og hva annet de måtte ha for hånden. Noe jeg har erfart på den ergelige måten. heah, væerste jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå