Ballder Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Noen her inne som med sikkerhet kan si at dem har varme i vindusrammen på fordører på e39. Jeg har det i mine dører, og dem er tilkoblet en modul på innsiden av dørtrekk/deksel. Problemet er at det funker ikke. Måler 4-5 volt uansett om bakrute varmer er innkoblet eller ei. Skal visstnok bli aktivert samtidig som bakrutevarmeren kobles til. Kom bare til og tenke på dette nå, da jeg kom over dette for noen mnd siden, men gikk i glemmeboka. Usikker på om alle skal ha dette.
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Varme i vindusrammen? Er det noe og? Når jeg tenker meg om så har jeg aldri opplevd at vinduet har fryst fast på denne bilen. Det er gjerne en del av Kaldt-klima pakken..?
Bjørn 320 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Er du sikker på at det går på noko brytar? Veit i alle fall at mine utvendige speil ikkje har noko brytar, dei går på termostat og har difor ein viss varme heile tid...kan godt hende det er noko lignande system her.
Ballder Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Etter hva jeg kan se utav el skjema til e39, så går det inn i modulen som har med bakrutevarmeren og gjøre minnes jeg. Men har helt klart tenkt tanken på at det kan være slik som speilene funker også ja. Som nevnt over, så kan jeg bare si at mine ruter er stort sett umulige og åpne før bilen er god og varm innvendig, så det funker i hvertfall ikke hos meg. Nå parkeres bilen ute 24/7 også da, men rutene skulle nok ha sluppet taket litt før dersom denne varmen funket som tiltenkt. Er ikke noe stort problem i seg selv, men ville vært gøy om det funket slik det var ment.
JoeNasty Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Når jeg kjøpte mitt interiør ifra Sverige fulgte det med vinduslister med varme og 2 ledinger ut av hver vindu. Skal selges hvis noen vil ha.Men er noe jeg tror vil funke hvis du har varme i speil fra før av.
Ballder Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Det er det jeg har på bilen min, og disse to ledningene kobles til noen moduler av et slag som sitter montert i dørene. Kunne ikke der og da se at det var noen sammenheng mellom speil varme og disse, men høres veldig logisk ut ja. Speil varmen på min funker.
Bonden Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg vet at på andre BMW modeller har di en føler i listen du snakker om, som har med klemsikring å gjøre ( auto retur hvis du har fingre eller noe i mellom vindu og ruteramme)
Ballder Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Dette er nok varme, da du klipper av hele armen før dem egner seg som trykk føler der dem ligger plassert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå