Arnefles Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Skal ha en service(ca.80000km) på bilen til sommeren og vurderer å bytte luftmengdemåler og agr-ventil på min E46, tips til rimelig og dyktig firma i Sverige ikke langt fra grensen? Arvika, Charlottenberg etc? Er vel en del å spare på sånt?
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 er nokk det, kan fort spare endel dær sjekka www.bmw.se? dær har de jo oversikt over forhandlere og autoriserte verksteder? mener jeg så en link ang. dette for ikke så lenge siden så går jo ant å prøve og søke litt og om det funker dårlig med dette forum søket kan du teste www.google.no elleno, finner fra forumet og google er din venn mvh Ray
Stephan.s Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Karlstad Autowåx Bil AB Bromsgatan 9 Tel: 054-18 12 04 Fax: 054-21 77 13 Autorisert BMW verksted i Karlstad iflg. bmw.se
Raymond Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ja, stemmer det.. kjøpte en BMW 730 som hadde fult service hefte derfra og det skulle visst være det beste bmw versktedet i det området ifølge selgeren av bilen men, tja hehe, som selger sier man vell det man vil for å selge bilen.. var endel kvitteringer derfra på den 730n værtfall Så er jo karlstad en grei besøksplass og
Arnefles Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Ja, det hørtes jo bra ut. Skal sjekkes ut dette! Takker folkens! Gidder ikke legge igjen unødig mye penger her om jeg kan få med litt kjøtt på kjøpet-he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå