Eddy89 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hvordan skifte bremserørene bak på en E39? Må jeg først montere vekk tanken, eller er de skøytet sammen på noen måte? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Må nok ned med tanken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Det er også lov og legge bremserør langs tanken,på en forsvarlig måte. Gjør dette selv på jobben,da kunden ikke ønsker og bli flådd velger di den letteste måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 men om du legger røra på en ny plass. de skal ikke på noen plass være borti karoseri eller andre deler. kunn der de er klamret. også skal de være klamret. (festet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 hæ??la opp nye rør på min og der lå de langs tanken på høyre siden. jekket opp bilen på gulvet og byttet begge rørene. var kjempelett og det eneste jeg behøvde og demontere var egentlig kun bremserør. dette er en 96mod. måtte demontere dekselet under kanalen på passasjersiden da men det var lett på min i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå