Per Ståle Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Har en 525IX 93 mod som er varevogn.. Så har jeg kjøpt med et brukt skinn interiør og i dag ble det levert.. Men når jeg skal montere baksetet, så passer ikke festene på siteputen, ryggen og det er andre fester på side vangene også ( lurer jo på om de har sendt meg sete til en sedan).. Interiøret som jeg har kjøpt er et såkalt comfort interiør med delbar baksete rygg... Er det noen som har denne løsningen, som kan ta et bilde så jeg får se hvordan dette egentlig skal være ???? Gjerne med sitte puten oppslått og kanskje med ryggene nedfelt..
bergeee Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 kansje du skal ta bilde av sete ditt så kan noen si om det er til sedan eller touring?
Per Ståle Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Kanksje ikke så dum ide.. Skal få gjordt det straks..
Per Ståle Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Dette må jo være til en sedan????? Er vel ingen touring som har sikkerhets selene slik???
miils Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 d e t en sedan. touring har breiere seterygger
Per Ståle Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Har sjekket noen delenr jeg fant på vangene mot delenr søket på realoem.com.. Og det er til en sedan.. Knoks bildeler står ikke høyt i kurs i kveld
Glenno Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Her er bilder fra min montering på min touring: Andre sikkerhetsbeltefester jeg iallfall: .jpg Før montering: Montering rygg sidefeste: Montering rygg midtre del:
Per Ståle Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Takk for hjelpen.. Blir nok noen litt telefonering i morgen.. Lite irriterende.. Står til og med på ordreseddelen at det er til en Touring.. Håper bare de har seter til en Touring nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå