jolly Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 1800.- pluss frakt. Men kan du svare på dette du som skal selge : Er det egen forsterker som må til disse elementene, eller drives de av høyttalekablene . eller er det rett og slett "plug and pray"....
TOREBMW Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 dette er jeg usikker på hvordan fungerer. men det jeg kan fortelle er at utifra stikket til suben så kommer det 4 stk phono koblinger og 2 vanlige kabler(ser ut som er + og -) for meg så ser det ut for at det er forsterker i kassen som trenger 12v og signaler inn fra forsterker..... kansje noen andre som vet dette? skal sjekke dette opp imorgen hvordan det fungerer.men kan ikke se noe problem med og koble dette opp på en annen forsterker en orginalt!
jolly Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Jeg har orginal spiller , og ønsker å benytte den til orginalt anlegg. Det skal inn i en 96 mod. med den stor BC og buissiness spilleren. Titter innom igjen i morra utpå dagen og ser hva du har funnet ut.
BMWPower Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Til de som lurer så tar denne nesten ingen plass i bagasjerommet. Monteres under hattehyllen. Genialt for de som trenger plassen til f.eks barnevogn e.l. men savner litt mer trøkk. Det må også en ekstern forsterker til, den drives ikke av org. cd spiller.
Trollet_ Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 min henter signalene ifra alle 4 høytalerutgangene, og i den står det et 5.25" element, ikke rare greiene men det gir lyd ifra seg. trodde dette var telefonsentralen i bilen siden det sto nokia på den, helt til jeg la meg i bagasjerommet for og undersøke høytalerne i taket og pluttselig hørte at det kom bass ifra et hjørne bak i bilen:P hehe... ser ikke ut som det er noe egen forsterker i denne heller ut ifra tegninga på gs-bildeler, men elementet ser annerledes ut i forhold til min. til sedan-utgaven: til stasjonsvogna:
BMWPower Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Forsterkeren ligger på venstre siden i bagasjerommet hvis jeg ikke tar helt feil
TOREBMW Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 2000.- + frakt da er 2000 + frakt notert. den er din om 3 timer hvis du vinner budet. jeg har snakket med en om det kan brukes en annen forsterker en orginal på denne subben og han mente det ikke skulle være noe problem. siden vi snakker om høytalere her
TOREBMW Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 da er den heldige vinner av en basskasse ice69
Trollet_ Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 forsterkeren bake på venstresiden er til hele systemet, men subben har ingen separat forsterker der du kan f.eks justere volumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå