Gå til innhold

E39 530 DAT selges *** SOLGT ***

stroker
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 1999-modell E39 530 DAT pga planer om oppgradering av bilparken

Bilen er meget strøken, og de siste 2 eierne går under kategorien entusiaster, så den er velholdt og godt passet på. Den har rullet 190 000 km

Litt info om bilen

-Hvite blinklys foran

-Hvite sideblinklys

-Hvite blinklys bak

-M5 speil

-19" sommerhjul med meget bra dekk

-17" vinterhjul, 2 dekk må byttes

-Supersport justerbart senkesett

-Sportsstoler i svart skinn

-Varme i seter

-Cruisecontrol

-Multifunksjonsratt

-Steptronic

-Takluke

-El vindusheiser

-Integrert mobiltelefon

-Stor kjørecomputer

-PDC

-Regnsensor

-BMW business CD-spiller

-Automatisk blend på speil

-Avtagbart hengerfeste

-Faceliftlamper

-Xenonlys

Siden jeg er litt bilpleieentusiast, har vogna fått topp behandling på den fronten. Senest full shining i januar med polering og lakkforsegling, så den framstår som meget pen. Har fått mange positive kommentarer på hvor velholdt den er

Nytt batteri innkjøpt i januar, kraftigste du får fra Bosch

Hadde inspection 2 (storservice) på BMW merkeverksted 21. januar 09, da ble en bærearm i forstilling også byttet. På denne servicen fikk jeg også montert slangevarmer

Motormessig er den i topp stand. Jeg kjører kun på kvalitetsolje fra Royal Purple, og bytter olje og filter hver 10 000 km.

akfzf5hkogweirwu10rp.jpg

8az2c7xbnnb17rh6ka9l.jpg

Prisantydning: 185 000,-

EDIT: justert pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, lurte på prisantydning?

Hva er egr bypass?

Prisantydning er som det står i annonsen 185 000

Kan legge til at årsavgift for 2009 er betalt

EGR bypass er en sak som sørger for at eksos fra manifold ikke går via innsuget på tomgang. Dette er noe drit som gjør at bilen soter igjen og du får litt turbo-lag, men med en sånn blindventil forhindrer man dette. Står flere tråder her på forumet om dette, så er sikkert en del nyttig info der om du er interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen bilder liggende av interiør, men du er vel kjent med hvordan en E39 er innvendig

Denne her er utstyrt med trelister (ikke akkurat det peneste, er klar over at tre ikke er tøft liksom), sorte sportsstoler i skinn (meget behagelig), stor kjørecomputer og BMW business CD

Interiør er 100% strøkent!

Joa, kan sikkert være aktuelt med et slikt innbytte. Vi kan ta resten av den diskusjonen på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er intressert men må få kvitta meg med 7-ern først... Har behov for stasjonsvogn...

Selv om du skriver at den ser ut som en vanlig e39 innvendig kan det være lurt å knipse noen bilder av interiør og noen flere ellers av bilen. Bilder selger vet du :) !

Tar kontakt jeg om den enda skulle være til salgs når jeg en eller annen gang får mannet meg opp til å selge...Ikke mye sugen på det akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...