Endalen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Hei.. eg tenkte no å ta ein oljeskift på automat kasse mi. Bilen er ein e36 92 modell.. lurte på om det er noe oljefilter, eller noko deler eg trenge til oljeskiften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Hei... se litt på denne siden: http://www.autopower.se/ Se under: gjør det selv Her fant jeg oppskriften på olje skift på kassa til e-39 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerba Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Hvor ofte bør olja byttes på en automatkasse? Kunne ikke finne noe under "gør-det-selv" tipsene, har du linken dit? Har selv en 525iA.2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Du må finne ut hvilken kasse du har... Bruk gs bildeler og søk på regnr på bilen.. Da finner du ut benevnelsen på kassa.. Er sikkert en ZF kasse eks. 5hp18 o.l. ... så kan du søke på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Du kan godt skifte oljesilen samtidig ja (filteret). Ikke mye jobb det, husk at du også bør skifte pakningen rundt bunnpanna på kassa Du kommer til oljesilen ved å skru av den store bunnpanna på kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå