JayDawgKL Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 lurer på hva som passer over fra e32 til e34, evt. hva passer ikke? Passer: Seter Midtkonsoll Kjørecomp. Varmeapparat\Klima Instrumentpanel? Speil? Sirkulasjonspumpe Ventilenhet varmeapp. Motor uten Modifikasjon?(bunnpanne, fester osv.) Girkasse\Drivverk? Bakstilling? Forstilling? Bremser? Frontlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 ingen som kan bekrefte eller avkrefte noe? driver å lurer på en delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsmidt Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Det som ikke passer i forstillinga er parallelstag og stål armer. Endeledd, alularmene, snekke, hjelpesnekke er vel likt. Bytta det meste på en E32 med delesett til E34. Frontlykter er såvidt jeg kan se like, motorer og drivverk går stort sett omhverandre, men på lange E32 er vel mellomakslingen lenger. Bremser går også omhverandre. Det meste som ikke har no med bredden på bilen å gjøre virker som det er likt. F.eks parallelstaget, dash, tipper drivledd er bredere på E32. Du bør nok høre med noen som har litt mer peil enn meg for 100% sikkert svar, men det jeg har sett på min E34 og E32 delebil er mye likt. Uansett så anbefales http://www.realoem.com på det sterkeste, her kan du sjekke delenummere opp mot hverandre. Du kan også søke opp enkelt deler og se hvilke biler delen sitter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 ok, takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå