hillmar Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Slangen til MAP-sensoren på min tds er lekk, så jeg må skaffe en ny. Er det noe som kan bekrefte at nr. 4 på bilde her er den jeg skal ha? Det ser ikke sånn ut på bilen min, men har ikke funnet noe annet som kan stemme. Hvis noen eventuelt vet dimmensjonen på slangen hadde det vert supert, så kan jeg bare kjøpe på tess e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 er nok garantert 4-5mm slange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Mener du at dim'en er 4-5mm eller at det er 4 eller 5mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 dimmen er 4-5mm ja. og ja, det er nr 4 på bildet. på ETK'en så står normalt str på slangen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 takker! Da blir det forhåpentligvis fart på sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå