Efen Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Her er linken på autodb, har ikke skinn setene foran lenger, bare stoff i hele bilen nå. vet ikke hvorfor bilen står som solgt, den er ikke solgt. selger bare deler. Karroseriet er sendt til hugging http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2099210 bare å spørre om det er noe =)
Jokke Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 hei! er det m10 motor i denne?? trenger svinghjul fra en sånn..
limping00 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 trenger list til bakdøra på v.side og vindu til førersida! har du dette?
pewny Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 skulle hatt speilglasset på førersiden og dekslet på passasjer døra på venstre side.. har du det? send pm
Efen Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 limping00: Lista har jeg og vinuet har jeg =) hva gir du for det? NeonMuffler: Foran eller bak? eller begge deler?
Efen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 dump, den skal hugges før 18 mars, så bare å si ifra om dere trenger noe =) har også momo ratt jeg skal selge med boshet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå