Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
how much?når kan jeg hente dem?hvor holder du til?

500 en ok pris? holder til i eidsvoll.

brasan: er en annen en som ogsaa er interisert i den, saa maa se om han skal ha den foerst =)

Skrevet

brasan: er en annen en som ogsaa er interisert i den, saa maa se om han skal ha den foerst =)

Mye hadde du forresten tenkt deg for potta? Får ikke penger før onsdag etter påske, så er desverre blakk for øyeblikket.

EDIT: Ser det står at du har en e36, du trenger ikke bakrute senker vel? Det har jeg nemlig liggende her, uten grunning trur jeg. Den ligger fortsatt i bobleplasten.

Skrevet

er ikke helt sikker på hva jeg skal ha for bakpotta enda. Men bakrute senker trenger jeg ja :P til sedan :P

wicky: ok da ;P kan hente det over påsken =) skal bort i påsken :P

HOLTAN: jepp, det har jeg. Hva byr du?

Skrevet
er ikke helt sikker på hva jeg skal ha for bakpotta enda. Men bakrute senker trenger jeg ja :P til sedan :P

Så vidt jeg veit er den til sedan. Den var nesten like brei som bakruta på e34en, så noe compact eller noe sånt trur jeg ikke det er(?)

Skrevet

Passa ikke på e34 ihvertfall, og det står e36 på den. husker ikke dele nr å greier nå, men kan sjekke det opp i morra.

Skrevet

Det er bakrute senker til "limousine". Den ligger fortsatt i bobleplasten. Bare tatt den ut for å se om det gikk an å få den på e34en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...