wicky124 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 how much?når kan jeg hente dem?hvor holder du til?
Brasan Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Mye skal du ha for den bakpotta? Er det ett eller to rør inn i bak kant?
Efen Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 how much?når kan jeg hente dem?hvor holder du til? 500 en ok pris? holder til i eidsvoll. brasan: er en annen en som ogsaa er interisert i den, saa maa se om han skal ha den foerst =)
Brasan Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 brasan: er en annen en som ogsaa er interisert i den, saa maa se om han skal ha den foerst =) Mye hadde du forresten tenkt deg for potta? Får ikke penger før onsdag etter påske, så er desverre blakk for øyeblikket. EDIT: Ser det står at du har en e36, du trenger ikke bakrute senker vel? Det har jeg nemlig liggende her, uten grunning trur jeg. Den ligger fortsatt i bobleplasten.
Efen Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 er ikke helt sikker på hva jeg skal ha for bakpotta enda. Men bakrute senker trenger jeg ja til sedan wicky: ok da ;P kan hente det over påsken =) skal bort i påsken HOLTAN: jepp, det har jeg. Hva byr du?
HOLTAN Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Er de hele og pene? er det med skinn eller stoff trekk?
Ingebrigtsen Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Har du nr 14 på bilde her? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
Brasan Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 er ikke helt sikker på hva jeg skal ha for bakpotta enda. Men bakrute senker trenger jeg ja til sedan Så vidt jeg veit er den til sedan. Den var nesten like brei som bakruta på e34en, så noe compact eller noe sånt trur jeg ikke det er(?)
Efen Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Har du nr 14 på bilde her?http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15 nei desverre, den satt igjen på bilen når jeg sendte den til hugging. Hørt den er rimelig dyr skal si ifra om jeg kommer over noen som har en til overs Brasan: hmmm.. litt usikkert. tror sedan bakruta er LITT smalere enn på coupe. Men på compakt vet jeg ikke
Brasan Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Passa ikke på e34 ihvertfall, og det står e36 på den. husker ikke dele nr å greier nå, men kan sjekke det opp i morra.
Brasan Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Det er bakrute senker til "limousine". Den ligger fortsatt i bobleplasten. Bare tatt den ut for å se om det gikk an å få den på e34en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå