Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått eit merkli fenomen på min 325 turbo, tingen er att den har fått større problemer med å nå turtall sperra på 2 gir og over sjølv på snø...første gir er null problem...med fullt gass på drag på 2 osv når eg ikkje turtall sperra før etter nokken sekund...

legger til att det er ikkje vanskli å løyse bilen på 2 gir på tørra med full hjulspinn, når kjapt 6000 men vil liksom ikkje heilt til turtall sperra...

andre som har opplevd slikt? kan det vere turboen som er sliten? vil den da bremse på nokke vis?

Skrevet

er den begynt og svikte nå altså? ta deg en tur innom da ole så tar vi en idèmyldring på problemet:) ellers høres det jo ut som frode her har en god idè på hva som kan vere sykdommen til bilen din:)

men må vere flere forslag her ute så BUMP :)

Skrevet
Turboen bremse?? Hehe, nei det gjør den nok ikke.

Hviss kammen din er skikkelig slitt så kan den bli veldig treg på høyt turtall.

Nei det var det eg trudde når det gjaldt turboen, var en kar så meinte det kunne vere den men eg syns jo det hørtest rart ut...

Vist kammen min hadde vert slitt hadde den vel tikka ganske mykje og?

Skrevet
er den begynt og svikte nå altså? ta deg en tur innom da ole så tar vi en idèmyldring på problemet:) ellers høres det jo ut som frode her har en god idè på hva som kan vere sykdommen til bilen din:)

men må vere flere forslag her ute så BUMP :)

Takk for gratis bump Andrè ;)

Når det gjelder besøket så sov eg til kl 20.00 ikveld pga seint i seng etter nattevakt ;S

Skrevet
Turboen bremse?? Hehe, nei det gjør den nok ikke.

Hviss kammen din er skikkelig slitt så kan den bli veldig treg på høyt turtall.

Nei det var det eg trudde når det gjaldt turboen, var en kar så meinte det kunne vere den men eg syns jo det hørtest rart ut...

Vist kammen min hadde vert slitt hadde den vel tikka ganske mykje og?

kammen blir jo ikkje plutselig slitt... og du justerer jo ventilene dine av og til så den tikker nødvendigvis ikke mer, og har du nylig justert ventilene dine, hadde du også sett om kammen var slitt :)

Skrevet

Hmm...eg sette en 5`er på att den får for lite bensin eg...siden det er vinter og eg har kjørt originale dyser på 0.5 bar, kanskje litt over...

Skrevet
Hmm...eg sette en 5`er på att den får for lite bensin eg...siden det er vinter og eg har kjørt originale dyser på 0.5 bar, kanskje litt over...

det er vel egentlig ganske sikkert det da ja at den går får magert på høye turtall, men du kjører vel ikke med originale dyser og 3 bars bensintrykk med 0,5 i trykk :o

Skrevet

det er vel egentlig ganske sikkert det da ja at den går får magert på høye turtall, men du kjører vel ikke med originale dyser og 3 bars bensintrykk med 0,5 i trykk :o

Akkurat for øyeblikket er motoren KLIN original med turbo kitt og 0.5 bar joh ;)

må legge til att det er motoren med cat stempel så er litt lavere komp :)

Skrevet

hadde jeg ikke turt og kjørt sånn, den går garantert for magert da hehe...

kjedelig og skjære den liksom hehe:D

eller egentlig litt greit også får da har du jo en unnskyldning til smidd innmat :D

Skrevet
hadde jeg ikke turt og kjørt sånn, den går garantert for magert da hehe...

kjedelig og skjære den liksom hehe:D

eller egentlig litt greit også får da har du jo en unnskyldning til smidd innmat :D

Liker tankegangen din ;) hehehe

Skrevet
Du kan jo skru ut pluggane på an så ser du jo fort om an går for magert.

E det kunn på andre gir an kødde?

Eller berre gjere det på den letteste måten...skru ned trykket å sjå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...