Bele-Bmw Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Jeg bytta hatthylle i min E34 fra orginal uten rullegardin til en med integrert rullegardin. Men når jeg skulle montere di rullegardin hakene(de som holder rullegardinen oppe) skjønte jeg ikke helt hva og hvor de var tiltenkt. Håper dere kan gi meg noen svar på hvordan jeg skal montere disse festene og om de i d hele tatt er de rette festene. kanskje litt vanskelig å se ut i fra bildene men..
JoeNasty Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Liten vits i å bumpe flere ganger daglig.Er iallefall mot reglementet. Men kan ikke gi deg noen gode svar.Men burde kanskje legges under teknisk denne.
viplash Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Ser ut som de skal settes inn mellom ruta og stolpen bak der.
Bele-Bmw Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 sorry for t me bumpinga:S har løsna litt på taket bak der,men finner liksom ingenting sette di klemmene på:S
viplash Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Ser ut som de bare skal dyttes inn der og så står de der. går jo en sånn just guessing..
Bele-Bmw Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 viss det er bare å sette di e så finner ikke jeg rett plass å gjøre d på hvertfall :/ en løsning er jo å løsne mere av taket så jeg ser alt oppi der,men mye arbeid viss det kun skal være å klikke di på plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå