takaasen Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Hei har en ny Garrett Gt3071 orginal ( ikke kina drit ) til salgs. Folger med kvitering. Perfekt til 2,5 liter. Ca 400 Hk 2,5 liter 1 bar Har spesialaget turbin hus med t3 flens A/R 0.82 Følger også med org T28 hus A/R 0,64 Compressor hus Har 4" innsug A/R 0,50 56 trim Folger også med orginal compressor hus samme A/R men 2,75" innsug Selges 9000.- pluss frakt. (normal pris 14000 til 17000) Selges PGA skal turbomate 318is med Garret GT2860RS blir for stor.
takaasen Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Betalt 10184 nok for turbo og hus.
M3 Yngve Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Hvorfor bruker du ikke denne på 318is motoren? Er jo en konge turbo på 4 syl motor også disse. Jeg hadde en sånn turbo på en Nissan S14. 2 liter 16v. Var gromt drag fra bunn og bremsa 387 RWD. Så på en 318is motor, mener jeg denne blir konge jeg.
takaasen Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 kan eg ha den på en 3,5 liter? fyngerer sikkert bra på det også, men fynker nok best da som lavtryks turbo. 0,5 til 0,7 bar tipper jeg. klarer nok å dra ut 450 hk da. men du må nok regne lit på det først.
simen221290 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 då blir det får lite!tenkte meg opp i 1,1-1,3 bar eg!
takaasen Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Hvorfor bruker du ikke denne på 318is motoren? Er jo en konge turbo på 4 syl motor også disse. Jeg hadde en sånn turbo på en Nissan S14. 2 liter 16v. Var gromt drag fra bunn og bremsa 387 RWD. Så på en 318is motor, mener jeg denne blir konge jeg. Hadde den formeining at denne turboen bled for stor da. kan nok fynke. hum tenke tenke 318is motoren er også 2,05 liter. har ny veiv med 88mm slaglengde og stempler på 86mm. husker du hvilke A/R du hadde på eksos turbinen på s14?
takaasen Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 då blir det får lite!tenkte meg opp i 1,1-1,3 bar eg! Hadde heller valgt GT3582R eller noe i den duren. denne er grei å bruke som mal. også 400hk tilsvarer ca 40LB/min på kompressor mappen. 350hk 35Lb/min etc
simen221290 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 blir sikkert bedre det!takk får hjelpen
a.nilsen Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 3071R er mye brukt på cosworth (2L 16V) også og gir der rimlig tidlig trykk og lader fint 1,8kg. Enig med yngve at denne sikkert hadde gjort seg fint på en 318is og. Mange som også kjører storebroren 3076R på cos med ca 500 hk som reultat.
M3 Yngve Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Husker ikke AR. Men mener jeg kjørte 1.5 kg på org innmat, på SR20 motoren.
Lokketor Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 då blir det får lite!tenkte meg opp i 1,1-1,3 bar eg! kossn har du tenkt og få det til? tror halvparten e bra nok eg
takaasen Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 3,5 liter og 1,3 bar tilsvarer 550 hk. må nok jobbe lit med motor og driver da ja.
Turbo-Tommy Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 kan eg ha den på en 3,5 liter? fyngerer sikkert bra på det også, men fynker nok best da som lavtryks turbo. 0,5 til 0,7 bar tipper jeg. klarer nok å dra ut 450 hk da. men du må nok regne lit på det først. Du klarer ikke å dra ut 450hk på en 3.5l med 0.5-0.7bar trykk uansett turbo, forutsatt at vi snakker original 211hk M30B35 motor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå