Simpel Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Hallo allesammen, Har en E34 touring som vanlig. Problemet denne gangen er: Kjører på en standard norsk vei forskjellige hastigheter. Styringen virker litt slakk, og av og til virker det som den "glipper" litt. Gir et lite kast til en eller annen side, spesielt til venstre. Akkurat nok til at det er kjempeekkelt ved motgående trafikk. Virker som en periodisk kjempeslark i rattet hvis dere skjønner. Rattet rister og litt når jeg kommer opp i ca 110. Ikke noe særlig slark i rattet når jeg tester det stillestående. Noen ide til hva som er galt her, eventuelt hva slags behandling bilen min prøver å formidle at den trenger? Deler? Takksam for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 kan være en av foringene på en av bærearmene forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Byttet nedre bærearmer og foringer for noen måneder siden. Da forsvant ristingen som var i 80. Er det et sett øvre bærearmer og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Øvre bærearmer hadde de og på Koed Det er to versjoner, en med foringer og en uten. Er det noen ulempe å kjøpe de med foringer, fx at det er lettere å montere hvis foringene kjøpes separat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Kjøp med ferdig monterte foringer så lenge du ikke skal ha powerflex. Mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå