JoeNasty Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Hei! Noen somhar koblingskjema for elektriske sportstoler m/varme liggende? Var på Stenshagen men der skulle de ha betalt for tiden en mekaniker brukte for å finne frem skjemaet på pcen! Derfor håper jeg det er noen som har dette! Prøvd meg på das Internett men til ingen lykke. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pledd74 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Litt off topic dette, men har et annet spørsmål: Har du byttet interiør? Har du original setene fremme? Tilstand? farge? evt pris? EE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Oppdaterte nettopp linkene i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=67887 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Skal bytte interiør nå ja.Er vanlig alcantara interiør.Manuelle.Har bare fremstolene igjen da jeg kasta baksetet igår.(Var sølt sjokomelk i bakseteputen så den var ubrukelig.)Har fortsatt fremstolene men det er ett lite hull i førersete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Og tusen takk for linken Ørjan!Det glemte jeg jo å si i forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå