raytech76 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Har en merkelig "kaklelyd" som virker som kommer fra området bak rattstammen når jeg kjører på ujevn vei. Noen som har opplevd dette. Tårnlager?
-Vegard- Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 har akkuratt samme irriterans lydene som deg. hos meg er det skvær gåene fjærbeinslager foran.
raytech76 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 dette skal jeg sjekke ut med engang. F... til irriterende den lyden.
Bonden Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Ofte kommer denne lyden fra selve tannstanga det kjennes ut som slakk i indre endeledd , men kommer ofte lenger inn i tannstanga.
raytech76 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 Får virkelig ikke håpe at det er tannstanga. Mye arbeid og for å ikke snakke om prisen på tannstanga.
SpiderPig Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Har en merkelig "kaklelyd" som virker som kommer fra området bak rattstammen når jeg kjører på ujevn vei. Noen som har opplevd dette. Tårnlager? jeg har samma problemet med min -.- syykt plagsomt! tror det er tårnlager på førersida framme som er gåent til meg. man hører kakklinga når man "jynger" på bilen også.
raytech76 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 ja hører det fra sjåførsia på min å. Vi får håpe på at det er tårnlageret. Skal skifte det neste helg, er jo forsøket verdt iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå