MGR Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 du svarte ikke på spørsmålet mitt, er det med dempere? fin golf forresten^^
Polardego Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 MGR skrev: du svarte ikke på spørsmålet mitt, er det med dempere? fin golf forresten^^ Joda, gjorde det når jeg sa de var stive... Alle coiloverkits leveres også med dempere, kun senkefjærer som det kun er fjærer med.
Scampi Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Hmm...har du noe med moderat senk til E36 touring, 4-sylindret? Jeg tenker ikke mye senk, f.eks. 25/15 eller noe i det området?
Polardego Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Scampi skrev: Hmm...har du noe med moderat senk til E36 touring, 4-sylindret?Jeg tenker ikke mye senk, f.eks. 25/15 eller noe i det området? 25/15? FK senker 35-40mm Supersport 40/30 Det er det laveste jeg kan tillby,
Scampi Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Damn, kjapt svar...kudos! Hender jo det snør kurant mye her jeg bor, i tillegg synes jeg det touringen sitter ekstremt lavt i bakkant...mulig fjærene/demperene har siget en del. Men jeg blir ikke klok på hva som er bra senk på en E36 touring...hører så mye forskjellig...forslag fra folk med touring?
Polardego Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Scampi skrev: Damn, kjapt svar...kudos!Hender jo det snør kurant mye her jeg bor, i tillegg synes jeg det touringen sitter ekstremt lavt i bakkant...mulig fjærene/demperene har siget en del. Men jeg blir ikke klok på hva som er bra senk på en E36 touring...hører så mye forskjellig...forslag fra folk med touring? Ikke umulig at fjærene dine begynner å bli litt slitne ja. Kan jo levere komplette kit med dempere da, eller justerbart. Det kommer jo bare hvor mye du vil legge i det om du skjønner. Overrasket at jeg svarte nå, nei har ikke koblet til vekkeklokke til mailen, sitter å lager bestillingslister...
JTS77 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 er prisene ink mva? Hva vil evt frakt komme på hvis du sender d til Haugesund? int i modell b til E39.
Polardego Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 JTS77 skrev: er prisene ink mva? Hva vil evt frakt komme på hvis du sender d til Haugesund? int i modell b til E39. Ja, prisene er selvsagt inkl mva. 235,- kommer i tillegg for porto.
Polardego Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 JTS77 skrev: kjapt svar Hvor lang lev tid er d på dette? Kan ta det opp på kort varsel, vet ikke om jeg greier det før påske. Om du vil ha dette kjapt så kan jeg forsøke å få det opp ved å bestille i morgen eller fredag. Bestiller dette opp kun mot forskuddsbetaling bare sånn at du er klar over det.
rolfi Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Modell A: Justerbart foran, senkefjærer bak Modell B: Justerbart foran/bak SPAX RSX: Justerbart foran/bak og 28trinn justerbare dempere. Er A og B justerbare på en annen måte enn RSX? Regner nesten ikke med at det er høydejusterbare det er snakk om? Aldri hørt om det på E21 iallefall Funnet prisen til E21? RSX
Polardego Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 rolfi skrev: Modell A: Justerbart foran, senkefjærer bakModell B: Justerbart foran/bak SPAX RSX: Justerbart foran/bak og 28trinn justerbare dempere. Er A og B justerbare på en annen måte enn RSX? Regner nesten ikke med at det er høydejusterbare det er snakk om? Funnet prisen til E21? A har kun senkefjærer bak. B er justerbart foran og bak SPAX RSX er i en helt annet klasse derav prisen, denne tilsvarer KW verj. 3 i spec. Har ikke fått listene. Får vel mitt sett med 60mm senk, det kosta ca. 6000,- uten Tüv.
Polardego Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 JTS77 skrev: Men det er høydejusterbart med tuv?? ver B Ja, selvfølgelig. Godkjent imellom 25-65mm
rolfi Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Polardego skrev: rolfi skrev: Modell A: Justerbart foran, senkefjærer bakModell B: Justerbart foran/bak SPAX RSX: Justerbart foran/bak og 28trinn justerbare dempere. Er A og B justerbare på en annen måte enn RSX? Regner nesten ikke med at det er høydejusterbare det er snakk om? Funnet prisen til E21? A har kun senkefjærer bak. B er justerbart foran og bak SPAX RSX er i en helt annet klasse derav prisen, denne tilsvarer KW verj. 3 i spec. Har ikke fått listene. Får vel mitt sett med 60mm senk, det kosta ca. 6000,- uten Tüv. Mulig det er bare jeg som er treg, men er da RSX settene både høyde og hardhetsjusterbare, både framme og bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå