Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Modell A: Justerbart foran, senkefjærer bak

Modell B: Justerbart foran/bak

SPAX RSX: Justerbart foran/bak og 28trinn justerbare dempere.

Er A og B justerbare på en annen måte enn RSX?

Regner nesten ikke med at det er høydejusterbare det er snakk om?

Funnet prisen til E21?

A har kun senkefjærer bak.

B er justerbart foran og bak

SPAX RSX er i en helt annet klasse derav prisen, denne tilsvarer KW verj. 3 i spec.

Har ikke fått listene.

Får vel mitt sett med 60mm senk, det kosta ca. 6000,- uten Tüv.

Mulig det er bare jeg som er treg, men er da RSX settene både høyde og hardhetsjusterbare, både framme og bak? :)

Stemmer. De justerbare er det.

Men du får jo også SPAX cup-kit med justerbare dempere.

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ok :)

Hvor lang produksjonstid er det på settene omtrent?

Tenker du SPAX eller Supersport nå?

SPAX er håndlagd så der er det litt leveringstid, men ikke så mye. Supersport er bare å hente rett opp, det er lagervare i Tyskland.

Skrevet

Spax RSX, de senker 20-60mm ikke sant? Kan man da senke f.eks 20mm bak og 37mm (eksempel bare) foran? Er dette komplett senkesett med fjærer, dempere og alt som trengs?

Skrevet
Spax RSX, de senker 20-60mm ikke sant? Kan man da senke f.eks 20mm bak og 37mm (eksempel bare) foran? Er dette komplett senkesett med fjærer, dempere og alt som trengs?

Hei, om du greier så nøyakig som 37mm kan jeg ikke garantere. Men skal ikke være langt unna. Alle settene er komplette, eneste du må bruke evt kjøpe nytt er fjærbeinslager foran.

Skrevet

Hei! Eg har spax senkesett med korte dempere på min e21,da fungera veldig bra. Har hatt både jamex og koni på eit par e21 eg har hatt tidligare.Spax e uten tvil da besta eg har prøvd :D

Skrevet
Hei! Eg har spax senkesett med korte dempere på min e21,da fungera veldig bra. Har hatt både jamex og koni på eit par e21 eg har hatt tidligare.Spax e uten tvil da besta eg har prøvd :D

Får mitt inn døra her før påske håper jeg.

Har du dempere med justerbart trykk?

Skrevet

Ja eg har kun hardheitsjustering. Da e ikkje høgdejusterbart.Men du hadde bestilt begge deler forstår eg. Eg kjøpte mitt i 2004 trur ikkje dei hadde høgdejusterbart då.

Skrevet
Ja eg har kun hardheitsjustering. Da e ikkje høgdejusterbart.Men du hadde bestilt begge deler forstår eg. Eg kjøpte mitt i 2004 trur ikkje dei hadde høgdejusterbart då.

Er ikke høyde justering på mine heller, 60/60 senk med Crypton dempre.

• 2 years later...
Skrevet
Har du noe høyde justerbart til min 07 facelift 530xdat touring. Har nivåregulering?pris?

Send meg reg.nr på mail så skal jeg sjekke, men tror det blir vanskelig.

Skrevet
Du har/kan bestille Spax RSX til e36m3? Tüv-godkjent?

Spax RSX står ikke på listene til E36 M3.

Alternativer er:

Supersport Black Evolution (produsert på lisens av KW) til 5990,-

Supersport Control + (Tilsvarer KW2 med justerbare dempere) til 8790,-

H&R har ganske sikkert også, men her må jeg ha regnr. for å få sjekket til din bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...