Fixfax Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Leiter egentlig etter tips til hvordan jeg skal gjøre dette, har jo blitt gjort før så hadde satt pris på om noen hadde en effektiv måte og gjøre det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 ingen som har gjort det her på bimmers? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 kul ide! kanskje e36 m3 vader stoler også hadde vært kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hadde de sikkert og det er nok gjort flere ganger enn e46 stoler, men nå er det e46 stolene jeg har da, om ingen kommer med ideer snart får jeg bare prøve meg fram hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hmm, måle opp understellet på e46 stolene, deretter sveise og ordne litt sånn at du får det på gulvet der stolene skal stå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 ikke få det til og høres så lett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå