ChrisHesby Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Det ene M3 speilet mitt løsna her om dagen, så lurer jeg på hvordan det skal festes igjen. Prøvde å skru av speilet med feste brakettet og alt, men fikk det ikke av, tror kansje det er limt i tillegg til de 2 skruene.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Hvis det er limt er det ikke annet å gjøre enn å rive det av da.. Eller så kan du gjøre det lettvindt å fyre nedi masse tec7 og sette speilet på plass igjen..
ChrisHesby Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Eneste problemet med det, er at jeg ikke får dytta speilet helt inntil, blir noen millimeter glipe. Noen som vet hvordan speilet er festet til festebrakkettet? For kan ikke se noen gjenger, så ser ikke ut som det er skrudd sammen
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Braketten er festa i speilet med 3 skruer, og braketten er festa i bilen med 3 skruer.. Du har tatt av den lille trekanten på innsida av døra? Da ser du skruene..
ChrisHesby Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Ja har det, men var bare 2 skruer der. Skrudde de av men speilt satt like godt forde.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 prøv å røsk i det.. Da kommer det nok skal du se..
ChrisHesby Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Var ute å kikka litt nå. Er ikke skruer som fester speilet til brakkettet, men et klikk system, så ser ut som det bare skal presses på plass, men det var letter sagt enn gjort.
ChrisHesby Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Fikk det til til slutt, litt smøremidler og rå makt så gikk det
Gisse86 Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 jeg hadde samme problem med mine speil, men når det ene datt av så bare dytta jeg det forsiktig på plass, og nå er det som nytt:)
-Anders- Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Skal bare klikkes på plass ja. Har hendt meg at speilet har hengt på halv 12 når jeg har kommi til bilen. Folk som enten har prøvd å stjele dem, eller kommet borti.
Gisse86 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 ja nei er bare å klikkes på plass, men er jo mulig at de 2 trådene som skal holde speilet på plass begynner å bli litt bøy eller slakke, men da må du bytte hele braketten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå