Neonz Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 jeg har ein 540 iat 95 mod.. gir kassen holder på å kødde seg til, det er en orginal kasse til bilen olje og filter ska være skiftet for noen måneder siden. problemet er at når jeg starte bilen og kjøre litt så stopper og setter den i i N så går den bak over. og når jeg hiver den i drive så virker det ut som den vil både bak og frem, ville ein diagnose test gi noe svar på ka som skjer? finnes det noe peile pinne på kassen? har ikkje har bilen mer en 1 måned, har og et lite problem med tomgangen.. den går helt ner til 0,5 tusen omreininger. er ikkje dette litt vell lavt for ein v8er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Ligger en tråd her på forumet om bytting av plastkuler i styresentralen på kassa, kan hende du har samme problemet, men låst i revers isteden for at den ikke vil i revers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 va hetter denne tråden. er ikkje så vandt med forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå