Gå til innhold

Hva gir e36 m3 dyser fra en s50b30 i cc ved 3bar trykk?


Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor mye hk kan jeg ta ut med de dysene ved turbo bruk

har disse på en m50b20

De holder til ca 290-300hk

Skal en del til for å overstige dette på en m50b20 som er orginal med turbo :lol:

Skrevet
Er det s50b32 som har BTR på 3.5 bar da? jeg trodde det var B30 som brukte 3.5bar på BTR

Mulig, uansett holder dysene :lol:

Sjekket dette på min da jeg skifta dyser, men husker jo ikke det nå..

Skrevet
Hvor mye hk tåler en m50b20 som er orginal men med data sprut å tending å turbo?

er det NOEN med erfaring på hva som holder

Datasprut å tenning,, Tar ikke dataspruten tenningen?

En helt orginal 2l er nok max 300. Da er du heldig, tenker topp pakkningen ryker før du når det tallet.

300hk så snakker vi nok nærmere 1,6 i ladetrykk tenker jeg.

Noe jeg tviler på en orginal pakkning tåler uten pianotråd.

Men 250-270 burde være et tall som går ann å nå, med datasprut.

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller lagt i 5-7000kr å fått tak i en 2,5 liter i stede for..

Jeg selv har klart 270 i 320... Denne tok kvelden til slutt..

Skrevet
Haltech'n jeg hadde i den røde e34'n tok bare bensinen vettu.

Jojo.. :lol: Men kaller ikke det datasprut..

Det kaller jeg et slags piggyback, som jobber sammen med orginal hjerne.

Også datasprut tar alt og jobber helt alene.

Sikkert flere måter å si det på, men når han sier datasprut ville jeg tru det er enklere å gå for et som både tar bensin å tenning i ett. :)

Skrevet

Var en eldre utgave av denne som sto i min.

http://www.haltech.com/index.php?option ... &Itemid=16

Den erstattet orginal hjerne, så piggy vil jeg neppe si det var.

Men å legge masse penger i motorstyring som ikke kan ta seg av tenningen virker sjangseløst i grunn.

Fikk aldri helt tak i hvorfor det var slik på denne bilen, da det lå myyye penger i resten av motoren på den.

Men til trådstarter....

Du har fått et godt og ikke minst utprøvd svar av a-dekk.

Skrevet
Var en eldre utgave av denne som sto i min.

http://www.haltech.com/index.php?option ... &Itemid=16

Den erstattet orginal hjerne, så piggy vil jeg neppe si det var.

Men å legge masse penger i motorstyring som ikke kan ta seg av tenningen virker sjangseløst i grunn.

Fikk aldri helt tak i hvorfor det var slik på denne bilen, da det lå myyye penger i resten av motoren på den.

Men til trådstarter....

Du har fått et godt og ikke minst utprøvd svar av a-dekk.

Jøss..

Husker jeg så feil.. mener når jeg så på denne at vi fant org hjernen men ikke den dataspruten...

Nok om dette.. Alsheimers light kansje :lol:

Jeg hadde gått for et med begge deler, man har jo billige som MS osv..

Skrevet

Hehe.

Sto der orginal hjernen burde ha stått, men måtte taes ut for og se hva det var ja.

Ser forøvrig at trådstarter har korrigert innlegget sitt.

Hvor mye hk tåler en m50b20 som er orginal men med data sprut å tending å turbo?

er det NOEN med erfaring på hva som holder

Sist endret av osracing den Man Mar 02, 2009 17:54, endret 1 gang

Så det går nok mot en kombi styring.

Skrevet

Jo da jeg vet datasprut er med tending har autronic smc selv.

men det er så mange som kommer med meninger uten å ha erfaring selv jeg har bygd flere motorer men ikke m50b20

a.dekk hva bremset du med 0.7 i trykk mener du skrev 270hk på en m50b20 eller var det 255hk? å det var med chip

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...