Rostad Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Det lyser en varsellampe (rødt lys) på biln i instrumentene. Skildtlysene lyser ikke, men bytta pærer på de og det ble fortsatt ikke lys. Ser jo d er noen sikringer baki på høyre side, men finner ikke en for skildtbelysningen bak. Er det noen andre plasser det er sikringer eller?
jojr Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Jeg får heller ikke skiltlysene til å virke, snodig løsning bak der, det har kommet mye vann og skitt inn til pæren men det er bare metall på ene siden av feste til pæren og plast på den andre, har renset og vasket bak der men lyser fortsatt ikke. har sjekket alle sikringer også
Rostad Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Var rent og tørt inni til meg, men begge pærene så ut til å være sotet. Men de så intakt ut. Skal sjekke litt med multimeter seinere. Men lyser det varsellampe til deg i dashn da?
Erik S. Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 jeg mangler et skiltlys, men jeg får ingen feilmelding på dette. Hos meg tror jeg bare det er ene kontakten som er irret
-Vegard- Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 det er MANGE sikringer i hanskerommet deres;) åpne det, så kikker dere opp. Dere vil se to hvite skruer, vri på disse og vips så dukker det mange koslige fram=)
Erik S. Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 men det virker som det bare er en kontakt inni der? det er bare metall på ene siden av feste til pæren og plast på den andre Det skal være metall på begge sider av pæren. Det må jo det for at det skal bli en sluttet krets. Det er nok her problemet ditt ligger
jojr Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 men det virker som det bare er en kontakt inni der? det er bare metall på ene siden av feste til pæren og plast på den andre Det skal være metall på begge sider av pæren. Det må jo det for at det skal bli en sluttet krets. Det er nok her problemet ditt ligger Ja det er kanskje det, men rart at det er sånn på begge lysene, det sitter en liten metallbit i glasset når du tar av det
Rostad Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Sjekka sikringene frammi dashbordet. Var ut med 24 og 38. Bel. Schalt et eller annet. Tror d var skildtlysa. De så forsåvidt inntakt ut. Bytta nr 38, så ble det lys bak. Så tok jeg ut den å gikk bak å så. Der lyste d fortsatt. Prøvde ikke noe spess mere. Men varselampa er fortsatt der. Det er jo 2 røde der i følge instruksjonsboka. Og den nederste lyser. Noen som har peiling på hva d kan være? Alt av lys bak ser intakt ut. Sjekket tilg og med inni bagasjerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå