jojr Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Hei jeg har satt vinterdekk på disse felgene, men lurer litt på om jeg angrer å skulle byttet med de jeg har sommerdekk på, Hvilke felger synes dere passer best på en E39 Touring? Begge er 235/45/17 vinter Sommer
jojr Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 altså de som står på bilen Ja synes også de er fine på bilen å lurer nå på om jeg synes de er såpass fete at jeg burde heller ha de på sommerhjulene også Har man ikke problemer i hverdagen er dat jammen viktig at vi lager oss noen helt uvirkelige problemer. som å velge felg
Bisazza Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Ehm, er d ikke sommerfelgen som ligger i eska der, å de er jo jævli fet til sommern.
Ballder Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Personlig så liker jeg kant. Har 18" liggende klare til sommerbruk som er just like dem du har på bilen nå.
jojr Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Ja det var 18" jeg også skulle hatt, liker også kant å synes det ser bra ut på E34 ogE39
|Andreas| Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Kantfelgene er veldig tøffe! Sett sommerdekk på dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå