Warsteiner Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Noen som har en slik kontakt som nr 7 på bildet på innsuget sitt?? Er det mulig for deg å ta ut denne kontakten og prøve å starte bilen for å se hva som skjer? I min bil står det en motor som trolig er satt sammen med forskjellige deler fra forskjellige biler- og der henger denne blå kontakten løst uten noe å sette den på.- Bilen går meget høyt på tomgang (1800).. Noen som kan teste om det er den kontakten som lager problemene??
ehrnst Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 det er kaldstartsdyse fra biler levert med L-jetronic(?). tidlige 323 hadde hvertfall disse. Senere b20/3 ble levert med LE-jetronic og hadde ikke slik dyse. Du har ikke falskluft noe sted da?
Warsteiner Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Ok. hmm.. Nei tror ikke det, har sjekket rundt omkring og byttet det som var å bytte. Så du tror ikke de har noen innvirkning på tomgangen da når dysa er borte og kontakten ikke står i?? I følge GSBILDELER heter den startventil-er det det samme?
ehrnst Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 nei, hvorfor skulle den ha det? du har vel en annen form for kaldstartskompansasjon da eller?
Morty999 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 prøv å fjern en liten hvit plastikk dings som står på vakum slangen til fordeleren. da detter den nok ned til rundt 1000
Warsteiner Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Aner ikke om jeg har noe som kompenserer for noe som helst! Hele motorrommet ser helt fremmed ut i forhold til tidligere og andre bmwer jeg har. F.eks på termostathuset er jeg vant til 2 kontakter- her er det fire. Desuten sitter det kontakter på luftfilterboksen. Hele greia er bare helt mystisk. Skal sjekke om det sitter en hvit dings på vakuumslangen!! Akkurat nå har jeg tatt av toppen for det var noe hvit/gul gørr i kjølevannet- viste seg at tullingen som har bytta motor og satt på toppen ikke har skrudd til boltene rett så det var fri tilgang med vann/olje under topp pakningen Olje har vist kommet inn i kjølevannet! Så jeg får ikke testa tipsene deres før torsdag el. fredag når jeg har fått ny pakning og bolter!
Morty999 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 prøv å fjern en liten hvit plastikk dings som står på vakum slangen til fordeleren. da detter den nok ned til rundt 1000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå