Gå til innhold

Dagens "englevakt"

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i Eidsiva Vannkraft og i den forbindelse er jeg endel på veien, før i dag lå jeg bak en blå Hiace som igjen ligger veldig nære tømmerbilen foran og i tilegg omtrent midt i veien. Snøskodda fra tømmerbilen er tett og jeg tenker som så at her går det til helvete snart så jeg legger meg litt bak som jeg alltid gjør.

Ut av snøskodda kommer en lastebil (forøverig en kollega) og smeller i Hiacen så plasten fyker, jeg treffer deler av døra på bilen foran og drar av veien med firma`n og lastebilen havner i grøfta på andre siden av veien.

Det var litt nervøst å gå fram til bilen som førstemann der. Når jeg først kom opp på sida av den og så hvor hardt bilen var rammet tenkte jeg blod og talentløse forsøk på førstehjelp. Men til alt hell var hun som kjørte i god forfattning, hadde bare fått seg en trøkk av beltet, noen blåmerker på beinet og glassbiter litt her og der fra frontruta. Mulig det var mer men det var det synlige før hun ble kjørt til legevakta.

l9sljbv3kj5vffweyk8z_thumb.jpg

Bilen min og lastebilen godt planta

abzm2570ryffmchhs84x_thumb.jpg

Vrengt Hiace

aluxuri8q6uc5pdw3hen_thumb.jpg

gq2zwqwdqnv2mk28vklv_thumb.jpg

Framskjermen bretta rundt kassa på lastebilen

Hadde hun ligget 2 cm til inn i veien, eller om lastebilen ikke hadde rukket å svingt LITT unna, hadde det vært en helt annen ulykke, dama hadde muligens ikke hatt venstre arm eller bein og i værstefall mistet livet.

En liten tankevekker til folk som ligger å presser kanskje (=

H O L D A V S T A N D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det en tomme omtrent som skillte mellom liv og død ja, var ikkeno stas å sitte i bilen bak og se smellen, trodde det hadde gått VIRKELIG dårlig. Men dama preika i tlf og kleiv ut selv, var litt sjelven men ellers fin. heldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...