Jan Tore Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Ser meg nødt til å kvitte meg med "prosjektet" mitt ettersom jeg ikke har penger eller tolmodighet til å fullføre det. En E36 325. Har mattet ned deler av bilen for klargjøring til ny lakk. En del rust er tatt, men det er fortsatt noe igjen. Interiøret er originalt grått stoff, og er i relativt grei stand. Den går bra, men går ujevnt på tomgang når den er varm. Bilen har ikke skilter nå. Den trenger også et nytt eksosanlegg (catback) Bilder kommer. Tenkte å starte budrunden på rundt 25-30.000 Er en bra bil, men trenger noen med litt mer penger og innsatsvilje enn meg.. Får jeg ikke den prisen er det mulig jeg selger den i deler.. Men det får jeg se litt på. Edit: Bytte i eldre bmw kan også være interessant. 320-328 E30 eller kanskje en E34? 5-serie. Skal få lastet opp noen bilder snarest (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Bilder sier mer en 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Oppdatert med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 kan være en god prosjekt bil det der.. lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 ca pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakonv Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Du er ikke intr. i innbytte med mellomlegg? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2111594 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Du er ikke intr. i innbytte med mellomlegg? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2111594 Nei, dessverre.. Er ikke akkurat noe sånt jeg er på jakt etter :/ Ettersom jeg har lån på bilen, kan jeg nesten ikke selge den for mindre enn 30.000. Bud vil bli vurdert dog. /Jan Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Up it goes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Har e30 prosjekt. Intr? Se link for noen bilder, er rustfri og bulkfri!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Med mellomlegg ifra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg