Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøre min 535i, da plutselig vindusviskerne, sentrallås, kjøre-computer, lys inni bilen sluttet å fungere. Lys inni bilen fungerer bare om du skrur det på for hånd, det reagerer ikke om en åpner dørene. I tillegg skrudde nødblinken seg på automatisk, da jeg stoppet bilen kom det opp 2 feilmeldinger i dashbordet, "Betriebsanleitg." og "Oeldruck Sensor". Er det noen som vet hva som er galt me bilen? Går ut ifra at oeldruck sensor er olje sensor.

Skrevet

Det husker jeg ikke, er en stund siden jeg hadde E34...er vel det du har? Mener å huske en jordingswire i motorrommet et sted, men steike om jeg husker hvor! Satser på at noen andre husker bedre enn meg!

• 4 months later...
Skrevet

Har du funnet ut av hva det er for noe? Jeg har problemer med en E34 M5 som oppgir samme feilmeldinger.

Hvis du har funnet ut av problemet hadde jeg satt veldig stor pris på om du kunne ha tatt deg 2 min og sendt meg en pm eller ringt meg på tlf: 47211111

Skrevet

Sjekk "Fusable Link" koblingen. Jeg opplevde det samme med min E34, da var det et nesten usynlig brudd i "Fusable Link"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...