Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

49n5u041t63t1ns4asb9.jpg

Pioneer AVIC-X3BT vurderes solgt til rett pris. Navigasjonspiller (1-DIN) med 7" tocuh screen. Spilleren er kjøpt ny og kvittering, orginal eske følger med. Det er forsatt garanti på spilleren. Sperren på spilleren er fjernet slik at man kan se på DVD film mens man kjører.

Tilbehør som følger med spilleren er en USB adapter og kabel for Ipod som man kan ha i hanskerommet. Det følger også med ramme til spilleren som passer på E46.

Noen funksjoner:

- Bluetooth

- TMC (traffic receiver)

- Points of interest (1.8 millioner)

- Spiller av CD-R/RW, DVD-R/RW, MP3, WMA, iTunes (AAC), WAV, Divx

- Kan ringe/motta samtaler gjennom spilleren (mobilen kobler seg selv når man setter seg inn i bilen)

- Spiller av musikk fra mobilen

Man kan lese mer om spilleren op denne linken:

http://www.pioneer.no/no/products/archive/AVIC-X3/index.html

Pris: 15.000 Evt seriøse bud

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Kjøpt for 18 500! Man for også ekstra utstyr til den som koster ekstra. Men som sakt åpen for bud folkens. Beklager for seint svar :(

Skrevet

Spruddel: Stort sett, men den har ikke innebygget bluetooth, pga det tror jeg også mikrofon til for telefon ikke følger med. Den har ikke funksjonen der hvor man får opp instrumentpanel, der man kan se hvor mye du kjører, Kompass, G-måler, aks. hvor mye det går fra 0-100 :P hehe. +++

Skrevet

Okei, dyr moro altså :P Min bruker fortsatt en halv evighet på 0-100, så :P Tar vel fort en 7,7 sekunder eller noe det.. Skal tenke på dette jeg, men sånn det er nå er lommeboken for liten og for mange ting jeg vil ha :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...