Nygaard Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Trenge no rør til en downpipe, men vet ikke hvor jeg skal bestille fra. Må være solide greier og rustfritt. Trenger en trakt fra 3" til 4,5" ca. og en noen meter med 4,5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Prøv diverse bilrekvisita sjapper. bilextra, mekonomen osv, der har de eksosdeler, rør og div bend i mange størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Prøv Brødrene Dahl Disse leverer mye i syrefast\rustfritt til industri og har avdelinger overallt i Norge. Kjempeutvalg har de også. http://www.dahl.no/Static.aspx?Group=3& ... tfritt.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Trenger muligens en firmakonto hvis du vil handle hos Brødrene Dahl.Ahlsell og Heidenreich er og rørgrossister og har nok mye av det samme hvis ikke mer.Men er usikker på om noen av disse selger til privatpersoner. Ahlsell har iallefall sluttet med kontantsalg som jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 IKKE handle på Ahlsell. Der har jeg MYE negative erfaringer... Bare et godt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå