Brekke Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 1987 prefacelift 320 2 dørs selges. diamant svart. kjøpte bilen for en månde tilbake eller no for å ha et prosjekt ut av den, men desverre blir jeg nødt til å selge bilen da foreldrene mine nekter at jeg har 2 biler ståanes hjemme mens jeg skal i millitære i slutten av mars. Bilen er delvis ribba invendig. motor er ukjent stand, men er kobla fra. bra kaross, ikke mye rust. takluke. selges for 5000,- bilen befinner seg i sandefjord vestfold og må hentes på henger. Bilder: http://s29.photobucket.com/albums/c263/ ... 30%20salg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Bilder hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 bilder kommer i løpet av dagen, men bilen står i en trang garasje. så begrensa hvor bra bildene kan bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 bilder kommer i løpet av dagen, men bilen står i en trang garasje. så begrensa hvor bra bildene kan bli. Bildene må vente til i morra. flere intereserte hadde vært flott.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoegren Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Få inn noen bilder du så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 bilder! kmstand?skilter?mangler du veit om?er innt!! Er bilen fin nok for meg hentes den til helga!send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Bilder: http://s29.photobucket.com/albums/c263/ ... /?start=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 har satt på plass løst dashbord og midtkonsoll samt grill for å illustrere noen av delene jeg har ligganes. mye avdekninger og duppeditter som følger med, det er IKKE stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 står her fortsatt! Tlf mitt = 91008484 hvis dere har spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg