offsh85 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hei, Noen som veit noe om denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16278585 Noen meninger om prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Antaglig importert uten at jeg vet det for sikkert, men tror han importerer endel. Grei bilforhandler i følge en kompis av meg som har handlet et par biler der. Har ikke hørt noe gale om han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offsh85 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 ok Noen som har en mening på prisen på denne? Prutingsmonn? Mulig å presse denne under 600k? Tror dette er bilen jeg har ventet på.. så er litt engasjert angående denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Tror det kan være lurt å hinte om at du vil betale mindre allerede ved første telefonsamtale. Bruktbil selgere er umulig/hvertfall veldig vanskelig å gjøre en god handel med. Man ender som regel opp med å betale hva ting er verdt, +litt til pga garantier osv som ikke finnes i privatmarkedet. Men med en slik bil (med høye verkstedskostnader) er det kanskje en billig forsikring å kjøpe nettopp av en forhandler.. Jeg tipper du klarer å prute til 600, og ikke et øre under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå