Endre Hånde Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 En kjempe maskin til karross arbeid! Har benyttet den på et oppussingsprosjekt hvor det fungerte flott. Selges siden jeg ikke har plass til å lagre det, samtidig som det ikke har vært brukt på et par år.. Selges for 2000.- http://www.industrinett.no/wsp/tess2/fr ... deid=12974 SVEISEMASKIN MIGGER Anvendelse De nye Migger MIG/MAG-apparatene har ypperlige sveisekarakteristikker og er laget for lett reparasjonsarbeid, vedlikehold og plateproduksjon. Miggers vareutvalg består av MIG/MAG likeretterapparater med brytere. De kompakte MIG-apparatene er utstyrt med en pålitelig 2-hjuls trådmatermekanisme og original Kemppi-pistol tilkobling, og er ideelle for sveising av stål, rustfritt stål og aluminium. Konstruert for lett reparasjonsarbeid, vedlikehold og plateproduksjon. - 1~140/150 Amp, 3~200 amp. - Kompakte MIG-apparater. - Brukervennlig og pålitelig. - Lettforståelig spenningsvelger. - Vifteavkjølt strømkilde og sikring mot overoppheting. - Hel design for maksimal styrke. - Perfekt bue. - Smart design. Teknisk data MIGGER Tilkoblingseffekt (kVA) 1~220 -10 % - 240 +6 Belastningskapasitet 20 % ED 140A 60 % ED 70A/17,5 V 100 % ED 55A/17 V Sikring, treg (A) 16A Trådtyper o (mm) 0.6 - 1.0 Utvendige mål (mm) L x B x H 445 x 205 x 475 Vekt (kg) 26 Kontakt: Endre Hånde Nordskogveien 2 6412 Molde Telefon: 41664775
Endre Hånde Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Dette ble fort solgt til prisantydning. For billig kanskje.
Simon S Arvesen Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Dette ble fort solgt til prisantydning. For billig kanskje. Takker for handelen God service og god pris, gler meg til å få teste det
Endre Hånde Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Takk for hyggelig handel ja. Som du så så byttet jeg ikke strømpen, bare sendte med den nye i tilfelle du ville slite ut helt den som står i. Håper ellers den svarer til forventningene. Jeg var ivertfall meget godt fornøyd med det da jeg benyttet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå