Fixfax Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Hei, leser at det er anbefalt med 340cc dyser om man bruker 535 lmm og org sprut, 535 dyser er vel 192cc, så har jeg noen billige 550cc dyser på hånd, er det slik at det blir overkill?
Fixfax Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 skal foresten dekomprimeres o-ringes og overhales, men desverre ingen sprut, blir vel chip
325ti Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 kjøp dyser fra en av audi's s motorer. funker fjell på et snikbygge. s2 dysene er 315cc eventuelt s6 dyser som er 348 (tror jeg) da har du dyser til litt over 300 hest husk at tennnig og bensin er alfa omega på turbobygge. ikke spar er mitt tips. først da blir du fornøyd. finnes endel billigsprut på markedet nå som er suverene. MS,vems. listen er lang...
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Hei, leser at det er anbefalt med 340cc dyser om man bruker 535 lmm og org sprut, 535 dyser er vel 192cc, så har jeg noen billige 550cc dyser på hånd, er det slik at det blir overkill? 535 dyser er vel 250cc ja.. 500cc blir drøyt mye, og dette går nok ikke uten chip da. Kommer til å drukne i bensin Som sagt over denne posten nå.. Audis sine s dyser er fine. s2 og s4 har 277cc disse har jeg brukt selv fungerer bra. Men alt fra 250cc-340cc på et snik bygg går.
Fixfax Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Takk, da går jeg heller for m5 dysene eller blir 380cc for mye det å eller går det?
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Takk, da går jeg heller for m5 dysene eller blir 380cc for mye det å eller går det? Må nesten prøve.. tviler på at den går helt bra uten chip. Med chip vil den gå fint.. Ta kontak på pm vis du er intr i en slik chip
325ti Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 m5 dysene er ikke 380 cc. mer som i sona 290 ifølge bosch tabell
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 m5 dysene er ikke 380 cc. mer som i sona 290 ifølge bosch tabell ok.. det gjør ikke min.. Husker ikke nummert nå, men har sjekket dette tidligere 3.6 l hadde noe rundt 360cc og 3.8 hadde 380cc ( eller så var det 340cc og 360cc) Kan umulig ha 290cc! Det er m3 3l som har dette.. Vis du kan litt ang dette skjønner du fort at den ikke kan ha 290cc Folk tar fort til seg info, kjedelig med feil info
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 535 dysene er 192 cc ja a-dekk! IKKE 250cc Ok skal ikke si det for sikkert. Men lista mi sier 249cc, men er tydligvis mange forskjellige lister på dette. Har du sjekket dysene på 535 e34? eller e28? Men siden du sier det, hvor store er 325 m50 motoren sine da??
Fixfax Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Tror nok adekk har rett her ^^, pm meg me pris på en slik chip, trenger også og senke tenning, skal kjøre ca 1-1.2 bar ladd tenker jeg, om ikke det blir helt feil uten et fullverdig sprut da
Morty999 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 har sjekka på både e34 og e28, og begge skal ha 192 utifra min tabell. e36 325 har grønne dyser og de har også 192cc i følge min tabell. http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
325ti Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 kan sjekke opp i morgen og poste fra min liste. vet det florerer. med lister og mye gjetting. tviler på bosch opplyser feil i sin egen liste. hvilken liste bruker dere a-dekk? eksempel fra bosch en s6 dysee 0280 150 951 345.8 cc på 3 bar på s2 er de samme d ysen men ecu styrt ned til 300.1 tror jeg det var. annet eksempel: 13641317446 lucas dyse til s38b38 290cc. sjekka dette ut og inn når jeg sku ha nye dyer på gullvogna. og dysene på s maskinene er overaskende små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå