S0lheim Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Heisann, var og kjøpte meg en E46 320d 2000mod igår Har tenkt til og skifte olje, oljefilter og åndefilter på den så snart som mulig, så lurer jeg på om det er noen som vet hvilken olje som er anbefalt og bruke og om noen har delenummer/link til oljefilter og åndefilter til denne bilen?
Jealous_much Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 BMW selv anbefaler Castrol. Delenummer osv finner du på Online ETK som ligger under "diverse linker" til høyre her på bimmers... Bla. Mekonomen selger Castrol
S0lheim Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Gratulerer med ny bil forresten Takk for svar og skryt, skal legg ut en tråd om den senere
0hero Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 hei...skift for gud skyld veivventilasjons filter med det samme. veldig viktig. foresaker motorhavari på m47 motorene. VELDIG VIKTIG. da er du trygg.
code13 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 ...skift for gud skyld veivventilasjons filter med det samme.veldig viktig. foresaker motorhavari på m47 motorene Har nettopp kjøpt meg en 318, vet ikke hva slags motortype det er men gjelder dette på e46 2000 318 også? Kan så lite om biler at det er flaut. Men burde jeg bytte det uannsett? En link til en side som selger sånne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå