Andreas1 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Zanussi induksjonstopp ZKT625DX med 2 booster-soner Ligger i uåpnet eske, aldri berørt av menneskehender. Veiledende kostet denne god-saken 7800,-. Selges fordi vi endret løsning på kjøkkenet etter at denne var kjøpt... * Sone venstre bak: 145mm / 1400W * Sone høyre bak: 180mm / 1800W * Sone venstre foran: 210mm / 2200W eller 3100W med booster * Sone høyre foran: 180mm / 1800W eller 2800W med booster * Timerfunksjon * Automatisk utkobling etter forholdet effekt/tid * Barnesikring * 230V / 50Hz / 7200 watt * Booster på begge fremre soner. * Utvendig mål 570 x 500 * Utskjæringsmål 560 x 490 Veildende pris er kr 7800,- Selges bud / Kr 5500,- .
Raymond Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Meget intressert men, overtar ikke huset før 3.4 :\ håper du ikke for solgt før da må ta mål av utskjæringen.. er keramisk platetopp idag.. Målte bare selve toppen og tror den var på 58cm i bredda..
Raymond Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 fikk målt hullet etter keramiske toppen og denne var 56x50.. så lurer litt på om det vil bli litt åpning i front,bakkant? tror du? Er meget intressert i denne toppen hvordan er dette? er det egen kontakt til denne toppen? Mvh Raymond
Raymond Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hum, intressert i å gå noe ned i pris? ligger til 4 598 kr (Inkl. frakt) på bestbuy..? Akkurat samme modellen Mvh Raymond
Andreas1 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Heisan Raymond, så ikke denne før nå... Du kan få den for samme prisen som den du refererte til. Denne opereres uavhengig av stekeovnen, og den skal tilkobles stort støpsel. Hvis du monterer den med litt overlapp i forkant kan du heller legge en silikonfug i bakkant mellom topp og benkeplate slik at det blir tett (ikke montere klipsene foran og bak). En link til Bruksanvisning for Zanussi induksjonstopp som en liten teaser
Andreas1 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Jadda, da prøver vi igjen. Nå har vel folket fått både feriepenger og skattepenger og hva det måtte være...? Induksjonstoppen er fortsatt til salgs etter å ha vært en stund i glemmeboken, fortsatt like ny og uberørt av menneskehender.
Andreas1 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Ingen som lager maten selv her? Kan leveres Oslo / Akershus / Sør-Hedmark
Andreas1 Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Da har dere igjen sjansen til å få en induksjonstopp. Hvor glad hadde vel ikke din bedre halvpart, -eller kokken i deg, blitt for å få en induksjonstopp til jul?! Sausen blir fortere varm og potetene smaker bedre og ribba i ovnen perfekt. Alt dette fordi du slipper å irritere deg over langsomme platetopper og alt blir bare fryd og gammen!!!
Endre Hånde Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Siden den enda ikke er solgt, så er kanskje prisen litt drøy? Jeg hadde vært interessert til våren igjen når jeg river kjøkkenet mitt...
Andreas1 Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Siden den enda ikke er solgt, så er kanskje prisen litt drøy? Jeg hadde vært interessert til våren igjen når jeg river kjøkkenet mitt... Prisen skal være bra den, men det er vel kanskje ikke så mange her inne som verken lager maten selv, har myndighet for innkjøpsbeslutninger eller interresse for mat utover ferdigpizza. Fant den igjen når jeg skulle se etter julepynt nå og jeg hadde helt glemt den siden forrige forsøk på salg. Men den ligger nå her og det koster meg ikke noe å ha den her, så det er bare å si ifra om du skulle være mer interressert. Bumper tråden et par ganger før jul før jeg glemmer den igjen tenker jeg
Scampi Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Siden den enda ikke er solgt, så er kanskje prisen litt drøy? Jeg hadde vært interessert til våren igjen når jeg river kjøkkenet mitt... Prisen skal være bra den, men det er vel kanskje ikke så mange her inne som verken lager maten selv, har myndighet for innkjøpsbeslutninger eller interresse for mat utover ferdigpizza. Hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå